•  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 111
      کد: 166931
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در مرکز 137:

      تا پایان سال جاری، ایستگاه‌های خط دوی مترو مشهد آسانسوردار می‌شوند / 137، کانالی مناسب برای دریافت بازخوردهای مردم از فعالیت‌های سازمان

      در ایستگاه‌ها نیز همکاران ما که با مردم در ارتباط هستند، نظرات آنها را دریافت و به ما منتقل می‌کنند تا ما نیز ضمن بررسی و تحلیل، تفکیک و غربال و دسته‌بندی پیشنهاد‌ها و پیام‌های رسیده، آن دسته از درخواست‌هایی که قابلیت اجرا داشته باشند را در دستور کار قرار دهیم.
      تا پایان سال جاری، ایستگاه‌های خط دوی مترو مشهد آسانسوردار می‌شوند / 137، کانالی مناسب برای دریافت بازخوردهای مردم از فعالیت‌های سازمان

      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: تا پایان سال جاری، در هر کدام از ایستگاه‌های خط دوی قطارشهری مشهد یک دستگاه آسانسور نصب خواهد شد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم که با حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137، پاسخگوی مستقیم تماس‌های شهروندان در حوزه وظایف و مسئولیت‌های شرکت بهره‌برداری قطار شهری بود، در مورد اهمیت کار مرکز 137 اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، کاملا سیستماتیک فعالیت کرده و برایش موضوعاتی مانند نظم و سروقت بودن، اهمیت زیادی دارد لذا بخاطر اینکه ما بتوانیم این رویه را حفظ نماییم لذا هر بازخورد و نظری را که از خارج از سازمان به ما برسد دریافت و تحلیل و از آن استفاده می‌کنیم.
      وی افزود: عملا به دلیلی اینکه شرکت قطارشهری، شرکتی خدماتی بوده و به مردم ارائه خدمات می‌دهد، لذا باید بازخوردها را از مردم دریافت نماییم. این مهم نیز در داخل مجموعه از کانال‌های مختلف از جمله 137 در حال تحقق است.
      مبین‌مقدم ادامه داد: در ایستگاه‌ها نیز همکاران ما که با مردم در ارتباط هستند، نظرات آنها را دریافت و به ما منتقل می‌کنند تا ما نیز ضمن بررسی و تحلیل، تفکیک و غربال و دسته‌بندی پیشنهاد‌ها و پیام‌های رسیده، آن دسته از درخواست‌هایی که قابلیت اجرا داشته باشند را در دستور کار قرار دهیم.
      وی عنوان کرد: گاها موضوعاتی از سوی مردم به 137 مطرح می‌شود که از دید من و همکارانم مغفول مانده است و یا تکرار موضوعاتی که خود ما نیز به آنها واقفیم باعث می‌شود تا سرعت انجام کارها بیشتر شود. شاید گاها برخی مسائل جزئی در سازمان به مدیر عامل، گزارش نشود که این ارتباط مستقیم، باعث می‌شود مدیران شخصا از همه مسائل ریز و درشت مطلع شوند.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه همه پیام‌های پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد و 137 را مطالعه می‌کند، تصریح کرد: ارتباط مستقیم با مردم، برای همه مدیران مجموعه‌های مختلف مفید است زیرا وقتی ارتباط مستقیم برقرار می‌شود و مدیر اجرایی، از پشت میز خارج می‌شود، می‌داند که مصرف کننده نهایی خدمات سازمان، چه احساسی دارد، بهتر می‌تواند برای ادامه کار مجموعه خود، برنامه‌ریزی نماید.
      مبین‌مقدم بیان کرد: امروز طی دو ساعتی که در مرکز 137 پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بودم، گاها موارد مشترکی نیز وجود داشت که بنده و همکارانم نیز از وجود این مسائل اطلاع داریم اما در این میان شهروندی هم به موضوعی اشاره کرد که در یکی از ایستگاه‌ها، فِلِشِ تابلوی راهنمای مسافران انگلیسی زبان، اشتباه نصب شده است که این موضوع تاکنون مورد توجه فرد دیگری در سازمان و یا خارج سازمان قرار نگرفته بود. شاید این موضوع به نظر، مشکل کوچکی به نظر آید اما خاطره منفی بزرگی در ذهن یک زائر خارجی می‌تواند ثبت نماید.
      وی در ادامه گفت: مردمی که از طریق سامانه 137 با ما ارتباط برقرار می‌کنند یک منبع اطلاعاتی غنی برای سازمان نیز محسوب می‌شوند که ما موارد مطرح شده را دریافت، تحلیل و در صورت امکان، اجرایی می‌کنیم.
      مبین مقدم اذعان داشت: خط دوی قطارشهری، از انتهای طبرسی تا میدان شریعتی، در 9 ایستگاه در حال سرویس‌دهی به مردم می‌باشد که موارد تکمیلی این خط به صورت مشترک میان شرکت بهره‌برداری و شرکت ساخت، اجرا خواهد شد.
      وی ادامه داد: سیستم‌ها و تجهیزاتی در این خط کمبود داریم از جمله آسانسور برای اقشار خاص معلولین، سیستم‌های اطلاع‌رسانی که نصب شده ولی راه‌اندازی نشده است که طی هماهنگی با شرکت ساخت، مقرر شده است تا پایان سال جاری، بخش عمده‌ای از این زیرساخت‌ها راه‌اندازی شود.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال 98، ادامه خط دوی قطارشهری به بهره‌برداری رسیده و در صورت تحویل به شرکت بهره‌برداری، مسیر میدان شریعتی تا میدان کاوه نیز زیر بار مسافر می‌رود.
      نصب آسانسورهای خط دوی قطار شهری مشهد تا پایان سال جاری
      مبین‌مقدم با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان با 137 در مورد عدم امکان استفاده شهروندان ویلچری از خط دوی قطارشهری به علت نداشتن آسانسور، در مورد تجهیز ایستگاه‌های خط دوی قطارشهری به آسانسور نیز تصریح کرد: بخشی از آسانسورهای ایستگاه‌های قطارشهری از خارج از کشور وارد می‌شود زیرا آسانسورها وم پله برقی‌های مورد استفاده در ایستگاه‌های مترو، متفاوت بوده و سخت‌کار است. البته خوشبختانه دیگر این تجهیزات به صورت پکیج کامل وارد کشور نشده و بخشی از قطعات اصلی آن از کشور آلمان وارد کشور شده و هم اکنون در گمرک است.
      وی با اشاره به اینکه کابین و تزئینات آسانسورهای خط دوی مترو مشهد داخل کشور تولید شده است و سایر قطعات اصلی نیز پس از یکسال مشکل در وارد کردن به علت تحریم، بالاخره وارد کشور شده و در حال ترخیص از گمرک می‌باشد، اضافه کرد: ما تا پایان سال جاری حداقل در هر ایستگاه یک آسانسور نصب خواهیم کرد. سایر آسانسورها نیز تا چند ماه بعد به مرور وارد و نصب خواهد شد.

      تعداد بازدید: 111
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      1 1
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
  • پیوندهای مفید
    شهرداری مشهد
    متروی تهران
    متروی شیراز
    متروی تبریز
  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 652,050
    تعداد بازدید امروز : 940
    تعداد بازدید دیروز : 1,407
    آخرین به روزرسانی : 1398/08/23 13:50
  • ارتباط با ما
    آدرس :

     مشهد - حاشیه بزرگراه بسیج - مقابل پایگاه چهاردهم شکاری امام رضا(ع)

    تلفن :33 22 42 33- 51 (98+)
    فاکس :11 33 42 33 - 51 (98+)
    رایانامه :metro@mashhad.ir
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد. 
    تامین و به روزرسانی محتوا:  شرکت بهره برداری قطار شهری
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد